fredag 29 maj 2009

Kul lista

Fick den här listan via mail som man skulle fylla i. Tyckte den var lite kul! Så här kommer mina svar:

Jag har:
(x) snott den här listan
(x) varit full
(x) fått sparken
(x) bott utomlands
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis (ibland måste man bara...)
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
(x) avfyrat ett vapen (militärutbildning, är en hejjare på att skjuta faktiskt)
(x) sett någon dö
(x) flugit
(x) hoppat fallskärm
( ) spytt i en bar
(x) ätit sushi
( ) åkt snowboard
( ) somnat i skolan eller på jobbet
(x) använt ett falskt id
(x ) rökt en cigarett
(x) tittat på en solnedgång
(x) varit med i en jordbävning (bland det otäckaste jag varit med om)
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
( ) kört av vägen
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit besatt av post-it lappar (ibland ett måste i mitt jobb)
(x) varit vilse (mer gånger än jag kan minnas, både till fot, cykel och i bil)
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke (engångsföretelse, kommer aldrig hända igen)
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) fyllt på olja i bilen
(x) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
( ) åkt rullskridskor
(x ) varit förlovad
( ) hoppat från en bro
(x) ätit hund- och kattmat (vem har inte smakat på chokladgodiset för hund...)
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
( ) legat på sjukhus
(x) brutit ett ben
( ) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) gråtit så mycket att jag skrattade
(x ) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
( ) dansat på ett bord
(x) kört för fort
( ) smakat på grodyngel
(x) backat på motorvägen (med hästsläp och hästen i, inget kul)
(x) känt mig elak
(x) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat (har tyvärr aldrig det, står på "ska göra-listan"
(x) badat naken
( ) lyckats välta julgranen

Ha en go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar