onsdag 10 juni 2009

Beroende av Anna-Lena

För en tid sedan började jag gå till Anna-Lena på Hälsokliniken. Jag hade en sne rygg och tänkte jag skulle se om det gick att göra något åt det. Idag har jag varit där igen, och insåg att jag nog blivit beroende av henne. Hon har verkligen gjort underverk för mig. Jag har inte ont längre, kan springa utan att få ont i ländryggen och jag vaknar inte med ont i ryggen längre. Så tack Anna-Lena! Jag kan varmt rekommendera henne om du skulle behöva en kiropraktor som även masserar.

Läste ett kul inlägg i en tidning igår som var riktigt kul, här kommer det:

Dumma klagomål

Brittiska tidningen Telegraph har publicerat de roligaste, löjligaste och bisarraste klagomålen som mottagits hos The Association for British Travel Agents och resebyrån Thomas Cook. Här är några av de märkligaste klagomålen.

1. En kvinna hotade att polisanmäla hotellet efter ha blivit "inlåst" på sitt rum. Det visade sig att hon trodde att "Do not disturb"-skylten på baksidan av dörren betydde att hon var tvungen att stanna inne.

2. "Stranden är för sandig."

3. "Sanden i katalogen var gul. I verkligeheten är den ju för bövelen vit!"

4. "Förbjud toplessbadande. Hela min semester blev förstörd när min man stirrade på andra kvinnor..."

5. "Vi bokade ett hotellrum med två sängar men fick ett med dubbelsäng. Nu är jag gravid. Det hade aldrig hänt om vi fått det rum som vi hade bokat!"

6. "Vi köpte ett par Ray-Ban-glasögon på stranden men upptäckte till vår fasa att de var oäkta!"

7. "Ingen hade berättat att det fanns fiskar i havet. Barnen var livrädda!"

8. "Det tog oss nio timmar att ta oss hem från Jamaica. För amerikanerna tog det bara tre!"

9. "När jag jämförde vårt hotellrum med ett sovrum med våra vänners, som hade tre sovrum, var deras betydligt större!"

10. "Det är för många spanjorer här. Receptionisten pratar spanska och maten är spansk. Det är för många utlänningar!" (Om en resa till Spanien...)

Sköt om er!


Min lilla Soya. Hon kan verkligen se fisförnäm ut när hon vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar