söndag 23 augusti 2009

Hopplös romantiker

Även om jag inte vill erkänna det är jag helt fast i Twilight-serien. Förvånad är nog det minsta man kan säga då det mest av allt är en drypande kärlekshistoria mellan en vampyr och en "vanlig" flicka. Men visst blir det lite mer spännande med vampyrer, goda och onda, men alla lika vackra och perfekta och mitt bland dem en flicka så snäll och oskyldig med ett blod som luktar som blommor för vampyrerna och så klart – förbjuden kärlek. Sitter just nu iallafall och lyssnar på bok två. Har messat Jackie på jobbet och bett henne ta med filmen imorgon. Pinsamt, pinsamt men är helt fast. Antar att även jag har en hopplös romantiker inom mig.

Har iallafall hunnit gå igenom lite bilder jag tog i somras hemma hos min familj i Växjö, men som jag inte hunnit komma till ännu.



Mina föräldrars tomt. Från vänster min syster Fia, min systerdotters dotter Bailey, min systerdotter Malin och min mamma Anita.



Bailey badar!



Bailey och min mammas rottis Liston.



Min systers lilla Pinscher Kaxa. Kolla in minen, härlig hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar