fredag 18 september 2009

Lätt irriterad

Jag var så glad att jag kommit igång med att springa regelbundet. Hade till och med kommit så långt att jag såg fram emot min rundor. Nu sitter jag här med foten i högläge. Lärde mig idag att foten börjar inte läka förrän svullnaden går ner – och det är rejält svullen fortfarande.

Så igår beslutade jag att bita i det sura äpplet och göra något jag inte gillar – vara på gym och i simhallar. Får genom jobbet träna på Hjortensbergsbadet och Stenkulla gym gratis, så jag är väl dum om jag inte utnyttjar det. Så om det går som planerat så börjar jag på söndag i väntan på att foten läker.

Nä, dags att jobba lite. Ska skynda på med jobbet så jag kan smita iväg efter lunch för att åka till Katrineholm och träna lite hund med Ewa och Annika.

ha det!

1 kommentar: