torsdag 8 oktober 2009

Man måste få skratta lite...

Just nu är det lite tungt. Är genomförkyld, har ont i hals och kropp, min kära kollega Jackie är på semester i Italien i en månad så jag jobbar och jobbar och jobbar, min stukade fot envisas med att inte vilja läka, knät gör fortfarande rejält ont vid minsta ansträngning, bilen har varit på verkstad, skorna skaver, ipoden lyser med sin frånvaro, mörket blir längre och längre för var dag som går... Ja, vill man gnälla så kan man hålla på ett tag, men det är väl egentligen bara i-landsproblem, så för att pigga upp mig här ikväll på jobbet tittade jag på några småkul Youtube-klipp.

Justin Timberlake

http://www.youtube.com/watch?v=KAA3qj0UNIs&feature=related

Hittade även det här:
http://www.bestofyoutube.com/search.php?search=shades&tag=true

Lite underhållning när det känns lite tungt (o;

2 kommentarer:

  1. Krya på dig
    :o) Petra

    SvaraRadera
  2. Ring nu dig kompis ang foten Lena!!!! IDAG!! Vi hörs och ses,

    Kramar från Hjortkvarn

    SvaraRadera