fredag 16 oktober 2009

Modeblogg...

Tänkte att jag skulle variera min blogg lite och få lite mer känslan av en "modeblogg".

Har idag varit och köpt ett par skor – med höga klackar... Tanken är att jag ska ha dem på Mino-galan. Expediten på Moqvist lovade att om jag ikväll inser att det inte alls funkar för mig att gå i dem får jag komma tillbaka med dem. Får se hur det går. Min plan är att ha ett par skor med lägre klack med mig som reserv som jag kan byta till under kvällen. Men ska man vara fin – får man lida pin – eller hur!

Här en bild på min läckra skor – som expediten sa: Du kan ju alltid ha dem som prydnad på en hylla hemma (o;


3 kommentarer:

  1. Hej vännen !!

    Oj oj så snygga !! Ett tips - köp gelekuddar att lägga i skorna - funkar kanonbra.
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  2. Madde Succé Västerås16 oktober 2009 kl. 15:36

    Ahhhh!!! FINA!!

    SvaraRadera
  3. Wow vilka snygga, du måste bli fotad innan festen i klänning och skor så vi får se tjusiga dig....
    Petra

    SvaraRadera