torsdag 29 oktober 2009

Reklamplats

Igår var min kollega och jag i butiken "Brud & festkammaren". Jackie ville kika på en ny klänning att ha på kommande Idrottsgalor som vårt eventbolag anordnar. Självklart passade även jag på att prova lite häftiga klänningar, och så helt plötsligen hittade jag klänningen med stora bokstäver. I en liten stund stod jag och studerade klänningen och insåg att den satt riktigt bra. När butiksägaren fick se mig i klänningen sa hon:
– Det skulle vara bra reklam för mig om du bar den klänningen.
Jag kom då på en lysande idé:
– Sätt en logo på den och se det som en ypperlig reklamplats och jag tar med mig klänningen hem utan kostnad (o;

Nu tyckte väl inte hon att det var en lika bra idé som jag – så jag fick lämna butiken tomhänt.



Här är klänningen som jag vill ha. Bilden är från en annons som de haft i tidningen, det var därför jag tyckte den kändes bekant för det var jag som gjorde den annonsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar