lördag 17 oktober 2009

Så var det konstaterat...

Min grannar är väldigt skötsamma, ordentliga och prydliga – inte som mig med andra ord. I morse höll jag på att packa för en dag i skogen med sökgänget. Sprang upp på vinden och hämtade lite vinterkläder och frigoliten som jag har i bilburen för att Nisse inte ska bli kall. När jag mötte grannen påväg ner från vinden hade jag på mig: en läcker ylletröjja med hål i från 1973, ett par otroligt läckra flisbrallor som sett sina bästa dar och som pricken på allt detta – mina nya högklackade skor (tränar inför festen nästa fredag). Min granne tittade på mig utan ett ord där jag stod med famnen full av frigolit och vinterkläder i min ytterst läckra outfit. Blicken sa ungefär: "trodde hon var lite rubbad – men nu har jag fått det konstaterat – hon är helt rubbad".

Nedan lite bilder på schäfern Irma. Tog lite bilder på henne i somras och hon har ett så härligt uttryck. Kolla in grimaserna hon gör.











4 kommentarer:

  1. Härliga bilder på fina Irma...söt näsa hon har :o)
    Petra

    SvaraRadera
  2. Vilken fin hund! Undrar vem som har äran att få ha henne.
    Tack för alla fina kort.
    Mia o Grimasen

    SvaraRadera
  3. Hade inga problem att se dig i den outfiten. Varför??
    Skrattade gott, så tack för att du delar!
    /Camilla med skägglusarna

    SvaraRadera
  4. Haha gud vad jag skrattade nu! Haha det hade jag också velat se... Du är bäst! Kram Hannele

    SvaraRadera