söndag 20 juni 2010

Lindjax kennelläger

Så har jag varit på mitt första malle-läger. Har varit en kanontrevlig helg även om jag och Nisse kände oss lite som katten bland hermelinerna. Vi bodde på militäranläggningen i Karlsborg, där polishundarna håller till en del. Jättefin anläggning med underbar omgivning. Löprundan gick till större delen utmed Vättern, så vackert.


Några av deltagarna samt Anette från Lindjax. Vi var ca 45 stycken denna helg.

Skydd var så klart ett av huvudämnerna. Inte riktigt min sport men kul att fota.

Vissa hundar var lite mer högbenta...

 
Litet ryck från en av deltagarna...


...och där kom hunden!

Publik!

Hex syster Hexa.
Väldigt lik Hex och verkar lika trevlig.
Men sötast var Lindjax nya belgien-import Jina from Marrax Place.

3 kommentarer:

  1. Åh vad söt hon blev på kortet lilla Jina <3 då jag inte har fotograferat så mkt i helgen så får du gärna skicka några bilder från lägret som jag kan lägga ut på hemsidan. Jätte trevligt att träffas och Hex var helt ljuvlig, håller tummarna att din vovve blir bra. Ha det gott Kram.

    SvaraRadera
  2. Hej Lena! Trevligt att träffas =)Vilka fina bilder du tagit!Får jag "låna" bilderna på Häxa till bloggen?

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än säga att du passar mkt bra med mallenutt. Stort leénde. Sun

    SvaraRadera