onsdag 18 augusti 2010

Härliga fredag!

Skrev i förra inlägget om min fredagsförmiddag på ett barnsjukhus tillsammans med några ishockeyspelare. Dagen fortsatte sedan i full fart på en av arenorna på Rocklunda i Västerås.

En av aktiviteterna under dagen var tre olika föredrag. Här äventyraren Tony Berglund som höll ett mycket intressant föredrag. Inspirerande människa!
 

Pär Mårts, Förbundskapten Tre Kronor höll föredrag om individen bakom prestationen.


Med humor och några käftsmällar fick lyssnarna goda råd till en sund och rolig privatekonomi av Charlie och Mathias från Lyxfällan.


Till vänster Curre Lundmark som tillsammans med min chef Dala höll i detta stora lyckade arrangemang.

 Frodo? Ja man kan nästan tro det. Men nix, det är en lovande hockey-talang från Norge, tror jag, han heter ialla fall Mats Zuccarello-AAsen.

 Och så var det ju han – Peter "Foppa" Forsberg. Behöver väl inte närmare presentation.

 Klämmer in en extra bild på Foppa...


 ...och på Näslund!! Vilken läcker fredag jag hade!

 Usikten jag hade under matchen. Hade lyckats fixa till det för mig så jag fick sitta tillsammans med Icebreakers i deras bås under matchen!

Niclas Jihde gjorde intervjuer i pauserna. Matchen sändes direkt i TV6.

 Ytterligare en utsiktsbild från min plats under matchen. Killen närmast är Håkan som är Icebreakers fotograf – ett jobb jag gärna skulle vilja ha (o;

Hela laget på isen. Tänk att jag tagit bilden, är själv lite impad av alla kändisar jag fick på bild denna dag.

Pelle Mårts och Chris Härenstam på scen.

Jan Johansen!

Foppa visar musklerna. Hans matchtröja såldes för 38.000 senare på kvällen. Alla pengar till välgörenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar