fredag 25 november 2011

Västerås hyllar idrotten!

Det är lite kul att när man åker till jobbet ibland har packat ner cocktailklänningen, de glansiga strumpbyxorna och de höga klackarn.

I torsdagskväll var det dags för den årliga idrottsgalan i Västerås. Och då det är min chef som anordnar den tillsammans med Curre Lundmark är man självklart på plats!

Och en härlig kväll var det när Västerås hyllade sina idrottsstjärnor!

Till min besvikelse visade det sig att jag tyvärr missat ta med mig det lite kortare objektivet samt att blixten strulade rejält Så några kanonbilder bjöd inte kvällen på.

 Kvällen värdinnor som du dagtid hittar på tidningen Succé redaktion. Foto Gunta Podina.

Västerå Stad delad ut spendier till några av Västerås fantastisk idrottsmän och kvinnor.

16 år gammal elitgymnast. Vann SM förra året och kom två i år. Tränar 30 timmar i veckan! Hur många timmar tränar du? frågade Chris Härenstam Henke Nilsson (som för närvarande tränar för att vinna guld i kanot på nästa OS). Henke skrattade lite och bad att slippa svara på den frågan. Tror han ligger i lä mot den här lilla tjejen.

En av Sveriges bästa friidrotts-tjejer. Till vänster om henne en representant från Möller bil i Västerås. Han berättar just att hon fått tillgång till en VW Golf cab att köra med! Inte illa!

Dogge Doggelito! Mer behövs väl inte säga. Skön typ!

Micke Syd från Gyllene Tider!

Tommy Ekman från Style.

Sist men inte minst. Min chef Dala (till vänster) och hans polar Östen. Läckra, inte sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar