lördag 21 april 2012

Idiot!

Idiot! Idiot! Idiot!

Att köra 2,5 timme, stiga upp i ottan och sen träna sin hund i 10 minuter för att sen åka tillbaka 2,5 timme. Ja lite vänttid på plats också. Idiot – eller hur. Men det gjorde jag i alla fall, 5 timmar i bil för 10 minuters träning i en tävlingssituation. Var det värt det, det vet jag inte och kommer troligen aldrig heller veta.

Men dagen gav mig en tankeställare då det var stora konstraster för Nisse och mig idag. Träningstävling på förmiddagen och sök i skarptläge på eftermiddagen. Förmiddagen är han en medelmåttig ko i skogen och på eftermiddagen kör jag honom ungefär 8 gånger så längt och han är en pärla. Så tankeställaren, ja, som vanligt – det är jag som är felet. Så nu har jag ytterligare en plan. Kanske plan 23 kommer funka... Inte bara idiot utan envis som en j-a åsna också.

Skänker en tanke till familjen och vänner till killen som försvann i Sjösa. Hoppas de kommer fram till vad som hänt med honom. Idag var det över 400 personer och letade efter honom. Så hemskt att inte veta vad som hänt.

Till något roligare – Jill Johnson. Var på hennes konsert ikväll. Hon spelade bara nya låtar och pratade mycket mellan låtarna. Berättade lite om sitt liv och om hur låtarna kommit till. Väldigt personligt och väldigt bra! Hon sjunger så bra och de nya låtarna var riktigt bra!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar