måndag 31 mars 2014

Så söta!

I fårhagen hemma hos Monica där jag vallat mycket är det nu fullt med små får. En tacka kvar att lamma sen är har alla de små kommit till världen.

I lördagsförmiddag var det "lammklappning" på schemat. Två av mina kollegor kom med barn och barnbarn för att få klappa lammen. Så i solskenet och bland lera och fårskit sprang både barn och lamm runt.

De är så söta!

Min favorit. Så läcker päls!

Undrar vad som sitter här, tänker nog fåret.

Tror mina kollegor också tyckte det var lite kul bland fåren.

Stadsflickan har lyckats blanda lera och skit på händerna, haha

Och så min lilla favvo igen.

Att fota barn som inte har har fullt upp med annat än att se mig är så kul. Bilderna blir fulla av liv!

Dagens sötaste svamp!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar